Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

Kilka jesiennych propozycji ....

                                                                Hej !!!


Dziś mam dla was kilka jesiennych outfitów i stylizacji na sezon jesień/zima . Tej jesieni strasznie są modne wszystkie ćwieki , kolce i nity . Ja wyszperałam kilka swetrów , butów i na prawdę fajnych dodatków . Mam nadzieję , że znajdziecie w moich propozycjach coś dla siebie . Przepraszam że ostatnio zaniedbałam trochę bloga ale sami rozumiecie - szkoła .

Dobrze a teraz przejdę już do zdjęć :










Tu stylizacja nieco elegancka : 







A tu co mi się podoba najbardziej 4 i 2 stylizacja najbardziej mnie urzekły *-*








A tu mała mieszanka trochę lata i jesieni :










A tu piękne swetry prawie wszystkie mi się podobają : 









i jak ??




XOXO





2 komentarze:

  1. Coś mi się popsuło i nie mogę odpowiedzieć na Twoje pytanie u mnie. Bransoletka kosztuje 20 zł.

    Ładne sweterki, przygarnęłabym co najmniej 3 z nich. :)

    Pozdrawiamy,
    Kazik z Mazur

    OdpowiedzUsuń