Obserwatorzy

czwartek, 25 października 2012

show me what you have in your closet


                                                                             Hej !!!


Dziś pokażę wam kilka rzeczy , które nie dawno wpadły do mojej szafy :) a mianowicie po małym schopingu w niedzielę przybyło mi o jedną bluzkę w kolorze musztardowym z dwoma kokardkami , naszyjnik z pórkami , T-shirt oraz uwielbiane przeze mnie glany , zakupiłam również kołnierzyk , który doszyłam do białej bluzki   . Pojawił się również lekko różowawy sweterek oraz kurtka mora ( moro znowu wraca do łask ) . A teraz zapraszam was do oglądania fotek .





Bluzka - House 29.99













Bluzka z ćwiekami sh













T-shirt - cache cache  19.99 





sewterek -  sh






naszyjnik cropp town   9.99 





Glany CCC  69.99 




Kurtka moro  od cioci Xd





Bluzka z specjalnie zakupionym do niej kołnieżykiem





Kołnieżyk pasmateria 11 



                                                                           i jak ??



                                                                              XOXO



2 komentarze: