Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

Wycieczka do Częstochowy

                                                                   Hej ♥♥



Dziś mam dla was post nieco inny niż zwykle . A mniej więcej z wczorajszej wycieczki klasowej do Częstochowy . Miasto jest na prawdę przepiękne i nie zwykłe . Można tam spotkać ludzi różnych narodowości co również jest fajnym przeżyciem . Średnio jest niestety z dojazdem 7 godzin drogi w jedną stronę :'( ale można przeżyć . W Częstochowie zwiedzaliśmy : mury obronne , bazylijkę z ikoną najświętrzej Matki Boskiej Częstochowskiej  i wiele muzeum na terenie całej  twierdzy . W czasie przerwy pstryknełam wam kilka zdjęć miejsca oraz mojego wczorajszego outfitu . Mam na sobie miętowy sweterek oraz jasne jeansy . Taki prosty look ale fajnie się prezentuje :) Dobrze teraz zapraszam do oglądanie fotek :* . 







Wieża bazylijki 




























Pan Tadzio wszedł w  kadr ;D











Widok z murów obronnych 


























































Ja i moja kumpela Izka :) 




Cała wycieczka przebiegła bardzo miło i w fajnym towarzystwie wszystkim wam życzę takich wycieczek .




♥♥ XOXO ♥♥

2 komentarze: