Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Kilka Stylizacji

                                                                              Hej !!!

Dziś mam dla was 5 stylizacji , kilka do szkoły , jedna elegancka i jedna na karnawał :) Zapraszam !



1. W tym secie zastawiłam , morelowy karding , czarną bokserkę , ciemne rurki oraz naszyjnik z łańcuszków 













2.Typowa szkolna stylizacja . Miętowy sweterek zestawiłam z rurkami a do tego złoty zegarek na łańcuszku 











3. Do tego setu użyłam , czarnego t-shirtu z sercem do niebieskiego żakietu i rurek a do tego wszystkiego naszyjnik z sową .















4. Czarna sukienka z falbanek zestawiona z grubą złotą bransoletkę i pierścionkiem daje nam bardzo fajny strój na imprezę . Można do tego dać również srebne lub czarne balerinki .
























5.Set na wet elegancki . Zestawiłam białą bluzkę z koronkami zapinaną na guziki do tego jeansy i złota bransoletka i mamy gotowy outfit :)























XOXO





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz