Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

Shopping

                                                                   Hej !!!


Wracam dziś do was z nowym postem , który dotyczy moich nowych nabytków , które wpadły do mojej szafy . Mianowicie jest to Sukienka z norweskim wzorem , bardzo fajna i ciepła , do leginsów w sam raz oraz piękny płaszcz w kolorze brudnej mięty , ma kaptur i stójkę . W moje posiadanie weszły również asymetryczna bluzka w kolorach trochę beżu i może trochę biel i to wszystko jest przeplatane złotą nitką . Mam również bardzo fajną beżową torbę , stylizowaną na torby z Zary , torbę kupiłam na allegro , na allegro znalazłam fajną bransoletkę z krzyżykiem i w Housie naszyjnik z cienkich łańcuszków . I z mojej listy " Must Have " Bransoletki Missiu !!! , mam również T-shirt z napisem " Little Girl " oraz dwie koronkowe bluzki . Zdjęcia mojego nowego Outfitu dodam jak wyzdrowieję bo teraz choruję :)














































































XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz